Ugrás a fő tartalomra

Nem jobbnak kell lenni hanem jónak!

Egy nap furcsaságainak gyűjteménye:
1. Gyűjtöttem két vicces mozdulatot. (Az egyiket el tudom magyarázni. Hátrafelé kell menni anélkül, hogy a talpad elemelnéd a talajtól és a két lábfejed elmozdítanád egymástól.)
2. A furcsa mappában megint landolt egy screenshot a híradóból. 

3. Eltöltöttem egy informatikai hullaházban három órát. 
4. Csodálkoztam, hogy egy hét, egy napnak tűnik. (Gyanítom a hármas pont összefügg a négyessel.)
5. Telefonálás közben szaloncukrokon repülő malacokat rajzoltam és még sok hasonlót.
6. Ránéztem az egyetemi évek fotóira és hányingert kaptam: szó szerint.
- Szorongástanfolyam megfelelési kényszerben szenvedőknek. - gondoltam. 
7. Rájöttem, hogy ká versenyszelleme nemhogy nem lelkesít, hanem lehangol.
Aki akar nevezzen be az egy életen átívelő "legyen mindenki jobb mindenkinél" rendezvénysorozatra! De nélkülem. - gondoltam.
Cél szentesít! - mondják. Győzzön a legagresszívabb és emeljétek piedesztálra!
Vaaagy leheeet hooogy:
Nem jobbnak kell lenni hanem jónak. -gondoltam.
8. Listát írtam a furcsaságaimról.
9. Listába gyűjtött furcsaságaim közé külön pontba foglaltam, hogy listát írtam.
10. és még ezt is listáztam
...







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Női identitásod mint áru? /nőnapra/

Szívem szerint egy gyűjtés következne itt arról, hogy milyen mocskos módja van a női identitással való kufárkodásnak, ugyanis kuruzslók egész hada lepte el a virtuális világot. De hogy ne legyen nagyon bő lére eresztve helyette a teljesség igénye nélküli felsorolás következik. Hol a vérrel festés hozza meg majd a hőn áhított és elveszített nőiességedet, hol szertartások - akár drogok bevonásával - méhszertartások /pin@gőzölés/ öröm vagy transztáncok /tingli-tangli szabadon "mert mi másokat nem fogunk követni" jobbra zár balra zár szanaszét, ettől leszünk szabadok. Általános körítés a papnőség, kis archetípusos duma, némi gagyi légzőgyakorlat. Elvonulások amik egyszerű receptek a gyógyulásra.  Ha esetleg bármelyikben volt már részed ne bánd, mert nagyon jól működő pszichológiai csapda áldozata lettél. Törődj bele ez van! Az a bizonyos egyszerű recept Végy egy bizonytalan lelkiállapotú embert és kínálj neki azonnali és nagyon egyszerű gyógyulást, tisztulást, egészséget vagy val

Sóhaj vagy kérés

Egy állandósult gondolat, mardossa a torkomat, mint az idei tavasz - általa - lassúlni látszik az ébredésre váró akarat.

Zavaros, boldog álom

Viharzöld fák között, fekete napsütés, friss gesztenyefalevél lábam nyomán. Érzéki forrássá keveredik a várakozás és a betonkeményre fagyott homály. Porszínes sikátor dongásában, érző tekintetű kívülálló nyakára csúszik egy segélykiáltás. Egyetlen kerek mosollyal törli le a kétségbeesés gyanúját az egész világról. Állj! Minden rendben van. Ezt álmodtam, ma délután.