Ugrás a fő tartalomra

Bárhol is vagy

 A kulcsnak félig Ízisz félig Shiva formájú nyele volt és birtokosa beléphetett vele bárhova. Valahogy a kezembe került és ki kellett próbálnom, úgyhogy elindultam az első biztonsági őrökkel védett intézmény kapuja felé. Nem igazán tudtam mit őriznek annyira, de ez csak próba volt, így nem is érdekelt. Beléptem a forgó üvehajtón és a jobb oldali fehér inges őr elindult felém, miközben a pisztolytokjához nyúlt. Gondoltam azzal a lendülettel ahogy beléptem, majd továbbforgatom az ajtót és távozok is, de az őr átlépett rajtam és a mögöttem lévő alakra szegezte pisztolyát. Az bambán nézett, kezében egy pohár kávét és egy dossziét szorongatva remegő hangon azt motyogta: - Lajos de hát van belépőkártyám és a tizediken dolgozok már két és fél éve. Engem észre sem vettek. Akkor realizálódott bennem először, hogy kezemben a kulccsal láthatatlan vagyok ugyan, de valahogy mégis érzékelik a behatolás tényét. 

A kulcs egy ásatás során került volna elő, de valakinek a nagyapja zsebre dugta. Úgy mesélik a kulcs ókori nyelven suttogta, hogy ezt tegyék vele. Ez nem kérés volt részéről hanem hátborzongató utasítás. Ennek az esetnek már közel százhúsz éve. Nekem még nem mondott semmit a különös tárgy de nem vagyok biztos benne, hogy mindezt honnan tudom és hogy hogyan került hozzám. Van egy emlékképem egy borozásról ahol fogadáson nyertem. De nem szoktam fogadni. Egy októberi napon felkeltem és ott volt az íróasztalom szélén. Zűrös estém volt hasogatott a fejem. Mindennek ellenére az egész történetet tisztán láttam magam előtt. A kulcs egész történetét. A sajátomról rövid távon nem sok emlékem maradt. 

Annyi mindent szerettem volna egyszerre. Ezek eleinte főleg anyagi javakra korlátozódtak. Aztán rájöttem hogy az információnál értékesebb nem létezik ezen a világon. Vagyis inkább először csak kíváncsi voltam de hamar rájöttem, hogy ennek az az oka, hogy a titkok tudása hatalommal ruház fel engem. Ezért bejutottam minden ajtón, minden irodába és kerestem a titkokat. Álmomban nem gondoltam volna hogy ezekből mennyi van. Mire összeállt volna bennem valami újabb és újabb darabkák rakódtak a kirakós játékomhoz. Kideűlt hogy napról napra nő a számuk és mindehez én egyedül vagyok. Hogyan tudnám rendszerezni mindezt. Azért az időm és a mozgásterem is véges volt. Minden napot kevésnek éreztem. Egyik este fáradtan rogytam a székbe és zsongott a fejem a sok adattól amik mind arra kezdtek utalni, hogy van valamiféle szervezettség az emberi létezésünk körül. A zsongást egy ókori nyelven himnusznak hangzó szöveg állította le. De nem az volt, hanem egy tervrajz pontos részletei. Egy eszközé, ami minden titkot felderít, mindenhova bejut és minden információt összegyűjt rendez és rögzít. Mindet. 
Ennek a történetnek már jó ideje, de annyit elárulhatok, hogy a terv megvalósult. Bárhol is vagy most éppen a kijelzőjét nézed.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Női identitásod mint áru? /nőnapra/

Szívem szerint egy gyűjtés következne itt arról, hogy milyen mocskos módja van a női identitással való kufárkodásnak, ugyanis kuruzslók egész hada lepte el a virtuális világot. De hogy ne legyen nagyon bő lére eresztve helyette a teljesség igénye nélküli felsorolás következik. Hol a vérrel festés hozza meg majd a hőn áhított és elveszített nőiességedet, hol szertartások - akár drogok bevonásával - méhszertartások /pin@gőzölés/ öröm vagy transztáncok /tingli-tangli szabadon "mert mi másokat nem fogunk követni" jobbra zár balra zár szanaszét, ettől leszünk szabadok. Általános körítés a papnőség, kis archetípusos duma, némi gagyi légzőgyakorlat. Elvonulások amik egyszerű receptek a gyógyulásra.  Ha esetleg bármelyikben volt már részed ne bánd, mert nagyon jól működő pszichológiai csapda áldozata lettél. Törődj bele ez van! Az a bizonyos egyszerű recept Végy egy bizonytalan lelkiállapotú embert és kínálj neki azonnali és nagyon egyszerű gyógyulást, tisztulást, egészséget vagy val

Sóhaj vagy kérés

Egy állandósult gondolat, mardossa a torkomat, mint az idei tavasz - általa - lassúlni látszik az ébredésre váró akarat.

Nem tetszik

Fontosak e a megnyílvánulások a virtuális világban? Ha úgy érezzük igen, akkor mégis kinek és miért? Sokszor úgy érzem nekem fontos, hogy elmondjak valamit, kiálljak valami mellett de másnak nem igazán fontos ezért legtöbbször meg is tartom magamnak. Viszont tegnap este sírós röhögőgörcsöt kaptam egy hozzászólástól és komolyan elgondolkoztam. Ezért most veszem a bátorságot és megnyílvánulok. Szeritem a virtuális közösségi platformok át fogják venni a média szerepét. Teljesen lejáratták magukat a minden oldalról fizetett propaganda hírportálok. Azon kívűl, hogy a hitelességük már rég megkérdőjeleződött - remélem, hogy mindenki szemében és minden oldalon -  teljesen beszűkült a kommunikációjuk. De már majdnem hogy mindegy is, mert az információ úgy áramlik közöttünk különböző platformokon, mint a gondolat. Olyan sebessen és színesen. Ez amúgy egy csoda, de van egy kellemetlen oldala is. Na mondom mi volt tegnap. Nézegettem egy számomra nagyra becsült festőművész képét, egy gyűjteményes o